kılsız pasifim,full aktif arıyorum


24 yaşında 178 cm 86 kg kılsız beyaz tenli hafif kilolu kalın dudaklı göğüs uçları irice göğüsleri belirgin kalçaları etli doyumsuz ama hafif utangaç bir pasif gayim.

30 yaş üstü cinsel performansı iyi olan anadolu yakasında yeri olan iri aletli bir aktif ile uzun üreli ilişki arıyorum.

kıyafet temin edebilene cd de olurum.

iletişim için mail atın(msn daha sonra):kilsizpasif216@outlook.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

8 yorum for "kılsız pasifim,full aktif arıyorum"

  1. eğer istersen tanışabliriz yada tanışmak isteyenler
    mutluluk4434@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Pasif sikerim... pasifsiken@gmail.com tanıtıcı bir mail atın...
    31 a 185 88 esmer... istanbul anadolu yakası.. yerim yok...

    YanıtlaSil
  3. ful aktifim 33 ys zevkten inletirm ekle minyokseker@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. hayatım. bi adımı yazmamısın. Adım Cem.aradıgın kisi beni. 39 yasında sex asıgı. 178 72kg hersekilde sevismeye bayılan a yım. fantazilerimde son yoktur. 22-23cm alırım dersen bulusalım. kremsiz girmiyor tavsiye etmem aglarsın. cemveayla@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. çok kıllı,bıyıklı,esmer doğulu aktif arıyorum.parlak,kılsız,düzgün vücutlu,pasifim.

    YanıtlaSil
  6. parlak,kılsız,düzgün vucutlu PASİFİM,bıyıklı,çok kıllı,esmer,doğulu AKTİF arıyorum,canpaker@mynet.com,

    YanıtlaSil
  7. Full aktifim götünü siktirecek ler arasın sert sikerim yerimvar. Artvinde yaşayan veya artvine gelebilecek olan pasif ler arasın sert sikerim yerimvar. Full aktifim ve Full pasif arıyorum. celiksuleyman739@gmail.com bu Gmail dende ulaşabilir telefonunuzu bana yazabilir siniz size ordan dönerim

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.