İzmir de pasifim deneyim yok

izmir'de üniversite öğrencisiyim, 23 yaşındayım. boyum 180, kilom 72, atletik yapılıyım. Daha önceden hiç gay deneyimim olmadı, açıkcası korkuyorum da ama bir erkeğe köle gibi hizmet edebilmeyi isterim. korkup belki pasif ilişkiye giremem ama memnun edeceğimden eminim, seve seve oral yaparım. ozgenin.kolesi@gmail.com


İzmir - Bornova
Gayilan
Gayilan Gay ilan

9 yorum for "İzmir de pasifim deneyim yok"

  1. slm ben 36 yaşında full aktifim pasifler bana ulaşsın. msn adresim mustafa-hakki@windowslive.com

    YanıtlaSil
  2. slm:ben bekliyorum seni

    YanıtlaSil
  3. izmirden pasifim yasli aktif beylerden bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. benimle temasa geçmek istermisin

    YanıtlaSil
  5. Ankara İzmir arası çalışan 40 yaşında biriyim Olgun 50 sinin üstünde tombul götlü pasif arkadaş arıyorum zekiu12@hotmail.com ulaşın bana

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.