istanbuldan doyumsuz aktif ve oral pasifim

23 yaşında aktifim 175 boy 63 kilo ince yapılı ateşli ve doyumsuz aktifim  mesaj yazanlar profillerinden bahsederlerse sevinirim anlaştıktan sonra yaş veya diğer özellikler sıkıntı değil oraldada çok iyi olduğumu söylerler küçük penislilere oral yapmayı çok seviyorum olgun ve kilolularda hoşuma gidebiliyor zaman zaman

istanbul/avrupa yakası

respectandemotion@msn.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "istanbuldan doyumsuz aktif ve oral pasifim"

  1. Pasif sikerim... pasifsiken@gmail.com tanıtıcı bir mail atın...
    31 a 185 88 esmer... istanbul anadolu yakası.. yerim yok...

    YanıtlaSil
  2. slm ist kartaldayım aktifim. 178 boy 87 kilo 32 yaşında temiz hijyenik gizliliğe öenm veren esmer biriyim. seninle tanışmak isterim. jelibon34@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  3. tekintekin78@gmail.com
    2. deneyimim olacak.

    YanıtlaSil
  4. merhaba.ben ahmet,ilanınız hoşuma gitti bende düşündüklerinizi bire bir yaşıyorum ve istnbulda yaşıyorum eğer buralara yolunuz düşerse sizinle birşeyler yaşayacağımız garantidir,bana ahmetdilek@gmail.com veya ahmetzekidilek@mynet.com a mesaj atmanızı bekleyecem,sevgilerimle
    not; 1,67/78 kg kahverengigöz sex e seninle herşeyi yapacağıma inanıyorum.senden mesaj bekliyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.