olgun kilolu aktif sevgili arıyorum

aydından 22 yaşında 175 boyunda 79 kilo kumral balık etli hiç tecrübesi olmayan olgun kilolu beylerden hoşlanan cinsel istek ve arzularımızın yanında aşkı yaşayacağım ve yaşatabilcek dürüst güvenilir gizli aktif sevgili arıyorum sınırım yok diyebilirim cd olurum gruba açığım erkeğimin kadını kölesi olmak isterim isterse sevişmemi istediği kişilerle sevişirim fahişelik yaparım

aydın-izmir


tiki_p20@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

9 yorum for "olgun kilolu aktif sevgili arıyorum"

  1. ben de aydınlıyım.

    YanıtlaSil
  2. Izmirde genc full pasif arıyorum

    YanıtlaSil
  3. Azgin pasifler arayin ve mesaj atin

    YanıtlaSil
  4. Pasifler arayin ve mesaj atin

    YanıtlaSil
  5. Elit bir yasantim var .araba ve yer sorunum yok.parasal sorunum yok.kadinsi 18 yas üstü karsılikli hoslanma olursa uzun süreli bir pasif ariyorum..ulasmak isteyenler leoni29@hotmail.com adresine yazabilirler.izmir bursa istanbul anadolu tercihim.

    YanıtlaSil
  6. Adres leoni29@windowslive.com olacaktir.

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.