anadolu yakasından parlak yeri olan pasif arıyorum

istanbul anadolu yakasından parlak pasif veya cd gay arıyorum



36 a 186 88 esmer.
anadolu yakasından  yeri olan parlak pasif ve cd pasif gay arıyorum... ilgilenenler yorum yapsın veya mail atsın. Klip bana ait fazlası için aşağıdaki linki tıklayın. Biseksuel aktif gay

istanbulx78@hotmail.com

kartal - maltepe- bostancı civarı
Ciddi olan parlak pasifler ve cd pasirler iletisime gecebilirler. Yeri olanlar sadece..

ilgilenen pasifleri beklerim...

Gayilan
Gayilan Gay ilan

5 yorum for "anadolu yakasından parlak yeri olan pasif arıyorum"

  1. 21 çıtır el degmemiş gıyımınden dokunmasına kadınsı full pasifim hıc tecrbem yok oral dısnda korkuyordum fakar korkumu yendm ve gercek bı erkegn altında kadın olmak ıstıyorum. 1.78boy 67 kilo uzun ınce bel ve ınce uzun bacaklı bayansı kalca kesımıne sahıp puruzsuz bı vucudum var 2 senedır bekledgm tam kadın olmama az kaldı ılk kıme denk gelır bılmıyorum ama ılgılenenler olgun ciddi reel ona erkeklgnı hatırlatacagm karslgnda benı kadını yapıcak bırını arıyorum. cok yakın zamanda hemde.

    ilgilenenler eklesn : incetaze@hotmail.com fotoğraflarımı anında yollıyıcam rar dosyası halınde pısman olmıcaksn :* :))

    YanıtlaSil
  2. 28 yas cd gey pasifim ist evim bu aksam musayit ilgilenen varsa davet edebiliriz

    YanıtlaSil
  3. Sibel numaranı veya mail adresini verebilrmsn

    YanıtlaSil
  4. Sibel numaranı veya mail adresini verebilrmsn

    YanıtlaSil
  5. Zeytinburnu'nda oturuyorum gay arıyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.