Powered by Blogger.

Follow by Email

 

EVLİ CİFTİZ PASİF ARİYORUZ

0 yorum
Merhaba biz istanbuldan evli ciftiz 30 ve32 yaslArinizdayiz değişik fanteziler yasamak için aramiza p almak istiyoruz aradigimiz kişi 18 ile 25 yaslarinda beyaz tenli bakimli vücudu kilsiz a  ve p olacak CD veya pasif KİLSİZ vücuda sahip arkadaşlar ariyoruz ilglilenlerin resimleri ile birlikte email atmaniz yeterli olacaktır resimsiz olanlar ve cam acmayanlar eklemesin çift.genc@hotmail.com
Read more...

Kadınımı Arıyorum

0 yorum
Merhabalar,

22 yaşında tecrubeli ve atletik aktifim. 170 boyunda 60 kiloda esmer vucudum , 18 cm kalın aletim ve durmak bilmeyen enerjimle, bana ve kendisine de dürüst bakımlı ve benim gibi genç parlak pasifleri hayatıma davet ediyorum.

Geç boşalan ve tatmin etmeden tatmin olmayan bir erkeğin kollarına gelmek istiyorsan irtibatı kaçırma.

Sevgilerle
*Lütfen sanalcılar uzak dursun.
*Ne istediklerini bilmeyenler bir daha düşünsün.
İzmir

Skype: burakyilmaz12
E-mail : atikpanak@hotmail.com
Read more...

bear aktifim

0 yorum
ben bear bir aktifim 37 176 109 olan bakımlı temzi beyaz tenli aleti iyi olan ve uzun sevişen biriyim yer sorunu yoktur bana reaimli mail atın bende size detaylı yazacağım resim ile...

univ. mezunuyum saygılı ve samimiyimdir.  yalova

itizar2007@gmail.com
Read more...

kadınsıcd arkasaş arıyorum

0 yorum
aktiff erkegim kıllı vucutlu olgun maço abaza bekar evim var olgun kadınsıcd crosscd travesti arkadaş arıyorum tatanga-ank@hotmail.com

k.çekmece
Read more...

Dürüst Pasif Arıyorum. Yerim Var

1 yorum
Adım Tarık. 33 yaşındayım. Aktifim. En büyük hayalim türbanlı bir pasifle beraber olmak. yer ve kıyafet ayarlayabilirim. Yer olarak otel veya apart daire kiralamayı düşünüyorum. normal hayatta işinde gücünde olan biriyim. bu yüzden gizlilik konusunda çok hassasım. ama karım olacak kişiyle anlaşabilirsem düzenli bir birliktelik arayışındayım. her türlü şeyi deneyebileceğim bir partneri mutlu etmek için elimden geleni yaparım. sevgilimi toplu taşıma araçlarında taciz edip, gece parklarda gizli köşelerde becermek istiyorum. yani yapılacak çok şey var. kadınsı ve tüysüz pasifler önceliğim. kendinizi bana bırakın, gerisini düşünmeyin sakın.

frodondamy@gmail.com
Read more...

olgun aktif koca arıyorum

0 yorum
elam ben bostancıdan hakan profilim 24-187-73 kumralım.Kendime yeri olan olgun 50 yaş ve üzeri sadece istanbul anadolu yakasından bostancı küçükyalı kartal ümraniye kadiköy ve çevresinden olgun aktif yada aktiflerimi beklerim grupta olabilir tek takıntım yası 50 ve üzeri olması lazım beni sikmesi için yaşlı görünümlü yani gençlerle ilgilenmem.sınırsızım sexde hiç sınır tanımam döl yerim dassak ve muhtersem yaraklar yemege hazırım iyi bir sexden sonra vücuduma idrar yapılması çok hoşuma gider sınırsızımya tüm pisliklerini yaparsınız yarak hastası kadın ruhlu orospunuz burda erkeklerim nerede.kadın gibi giyinirim istenilirse jartiyer tanga vs vs.şunuda belirtiyim yok kıl durumunu soran , kadınsımısın falan sorular sormayın sonuçda erkeğiz ona göre yazın.mail adresim kaandemirtasss@hotmail.com
Read more...

EVLİ ÇİFTİZ BİSEKS BAYAN ARKADAŞ ARIYORUZ

0 yorum
SELAM EVLİ ÇİFTİZ ARAMIZA BİSEKS BAYAN ARKADAŞ ARIYORUZ SADECE BAYAN ERKEKLER BOŞA YAZMAYIN ANLAŞIR BEYENİ OLURSA MADDİ DESTEKTE BULUNABİLİRİZ.UZUN VADELİ VEYA TEK SEFER GÖRÜŞME OLABİLİR KENDİNE VE FİZİGİNE GÜVENEN BAYANLAR YAZSIN LÜTFEN BİZ KENDİMİZE GÜVENİYORUZ.SADECE BAYAN ARKADAŞ GAY İSTEMİYORUZ
Read more...

full pasif gay

5 yorum
ben 33 yaşımdayım pasifim kılsız parlak ve kalçam çok seksidir yalnız kadınsı değilim ama büyük ve seksi bir kalçam var
beni becercek yakışıklı erkekleri bekliyorum
skype adresim
mavimavi2006@windowslive.com

kadıköy
Read more...

a-p sevişmek sakso

1 yorum
Slm millet ap isteğe bağlı karşılıklı iyi dakikalar geçirecek uzun süreli gizli aynı zamanda arkadaşlık edecek ap arıyorum profilim " 22 yaş 180 boy 89 kilo son derece atletik bady çalışıyorum hafif kıllı 15cm penis böyle biriyim " Konya'da yım tanışmak isteyenler twitter dan ulaşabilir twitter adresim sexi_am esma tatlı diye çıkıyor oradan mesaj atın.  Öptüm ♡
Read more...

denizliden hos cd aranıyor

0 yorum
denizliden cd fetisistiyim genc tatlı kılsız bır cd ıle tanısmak ıstıyorum camasırından corabından kıyafetlerınden ayakkabılarından makyaj malzemelerıne kadar cesıt cesıt herseyını alacagın kılsız genc cd ler yada cd ılmak ısteyenler kendınıze ve vucudunzua guvenıyorsanız maddı manevı herseyınızı karsılarım  goşf020@hotmail.com


golf020@hotmail.com
Read more...
?">RSS'); document.write(' ?max-results=5">Featured Post 5'); document.write(" ?max-results="+numposts1+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts\"><\/script>");
?">RSS'); document.write(' ul.w2b_recent_comments{list-style:none;margin:0;padding:0;} .w2b_recent_comments li{background:none !important;margin:0 0 6px !important;padding:0 0 6px 0 !important;display:block;clear:both;overflow:hidden;list-style:none;} .w2b_recent_comments li .avatarImage{padding:3px;background:#fefefe;-webkit-box-shadow:0 1px 1px #ccc;-moz-box-shadow:0 1px 1px #ccc;box-shadow:0 1px 1px #ccc;float:left;margin:0 6px 0 0;position:relative;overflow:hidden;} .avatarRound{-webkit-border-radius:100px;-moz-border-radius:100px;border-radius:100px;} .w2b_recent_comments li img{padding:0px;position:relative;overflow:hidden;display:block;} .w2b_recent_comments li span{margin-top:4px;color: #666;display: block;font-size: 12px;font-style: italic;line-height: 1.4;} ?max-results=5">Featured Post 7'); document.write(" ?max-results="+numposts1+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts\"><\/script>");
?">RSS'); document.write(' ?max-results=5">Featured Post 8'); document.write(" ?max-results="+numposts1+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts\"><\/script>");
 
Gay, Gay ilan © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here