ap gay ariyorum bu ilk deneyimim

merhaba.ben a.p. olarak bir arkadaş arıyorum.olgun bir vucudum var.bir erkekle 69 pozisyonunu yapmayı çok istiyorum,giziliğe çok önem veririm.benim gibi a.p olmayı merak eden veya daha evvel çeşitli tecrübeler yaşamış bu tecrübelerini benimle yaşayacak sırdaşlığa gizliliğe çok önem verecek bir kereliğe mahsus değil sürekli evime gelecek bir ateşli a.p arıyorum.lütfen sadece aktifler mesaj atmasın çünkü ap olarak arıyorum. bana facebook tan ve cep telimden ulaşabilirsiniz.tel: cep telefonu yasak numaram 24 saat açıktır olan  veya facebook tan ara kısmından mehmet tekin diye arayın beni orada bulursunuz facebook ta ki resmim aydemir akbaş ortada yanındada ikitane bayan var.unutma benim ilk deneyimim olacak ve aktif vede pasif olan ap olmak istiyorum.ben gizlilik istiyorum bana güvenebilirsiniz.bana cep telden veya faceden ulaşabilirseniz sevinirim.skype pek kullanamıyorum.ama yinede skype adresim zekali@hotmail.com. yaz ayı geliyor hadi bakalım sex e devam


İstanbul
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "ap gay ariyorum bu ilk deneyimim"

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.