ap ariyorum bu konuda pek bir sey bilmiyorum

ap ariyorum bu konuda pek bir sey bilmiyorum


Merhaba, bu siteyi çok övdüler bu nedenle bir şansımı denemek istedim.boy 167 kilom 82 kumralım çekici bir vucudum var,aktif ve pasif olarak yani ap.arıyorum.ama sırdaşım olacak dostum olacak.gizliliğe çok ama çok önem verecek ve bana aşkım demeyecek. bana zekali@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz,veya facebook tan ara kısmından mehmet tekin diye arayın beni orada bulursunuz facebook ta ki resmim aydemir akbaş ortada yanındada ikitane bayan var.unutma benim ilk deneyimim olacak ve aktif vede pasif olan ap olmak istiyorum.ben gizlilik istiyorum bana güvenebilirsiniz.bana cep telden veya faceden ulaşabilirseniz sevinirim


zekali@hotmail.com

istanbul
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "ap ariyorum bu konuda pek bir sey bilmiyorum"

  1. mrb ben 35 yaş denizli deyim faceye ekle tanışalım benim profilimde senle aynı asa.8387@hotmail.com ekle beklicem

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.