İStanbuldan A ve A gruplar arıyorum

Merhaba,

İstanbuldan ne istediğini bilen yer sorunu olmayan A veya A grup arıyorum. Sanalcılar lütfen uzak dursun. 180/76/33 pasifist216@live.com
Sadece seks amaçlı partner arayan aktifleri bekliyorum. İkide bir kamera isteği göndermeyin.
Şimdiye kadar kimse pişman olmadı. :)
Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "İStanbuldan A ve A gruplar arıyorum"

  1. benboss34@hotmail.com eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  2. selam.full a yım, 178 72kg ela gozlu 22-23cm iri damarlı kalkınca kafası mantar mosmor mantar gibi oluyor. kremsiz giriyor dolayısıyla.karım ol. daha once karım oldu 2 kisi sende 3.ol kollarımda hayatım.Cem
    cemveayla@gmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.