ben izmirden serkan.43 yaşında evli hem aktif hem pasif biseksüelim

ben izmirden serkan.43 yaşında evli hem aktif hem pasif biseksüelim.175 boyunda 80 kilodayım.kumral ele gözlüyüm.biseksüel olduğumu bu güne kadar kimseye hissettirmedim.buradaki amacım benim gibi hem aktif hem pasif biseksüel arkadaşlarla tanışıp önce sanal uyum olursa realde sex arkadaşlığı yapmak.aradığım arkadaşlar küçük ve ince penisli olmalı.az tüylü ve temiz olmalı.saygı vedürüstlük olmazsa olmazlardan.kısacası kimse kimseyi üzmeden karşılıklı zevk almak.en büyük fantazim 2 biseksüel arkadaşla sex yapmak.biri ağzıma verip boşalırken diğeri arkadan içime boşalacak.daha önce bir deneyimim olmadı.biraz umutsuzum ama bakalım aradığımızı bulabilecekmiyiz.en büyük sorun insanlar bunları okudumu hemen sizi tiye alıyorlar.tabi tok açın halinden ne anlar gibi.görüşmek üzere.







Gayilan
Gayilan Gay ilan

11 yorum for "ben izmirden serkan.43 yaşında evli hem aktif hem pasif biseksüelim"

  1. face gel cnm murat kubilay yaz istanbul

    YanıtlaSil
  2. face gel cnm murat kubilay yaz istanbul

    YanıtlaSil
  3. face gel cnm murat kubilay yaz istanbul

    YanıtlaSil
  4. 24 yasindayim alet 13cm
    funnyboy821@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. slm ben izmirden 43 yaşındayım sizinle irtibata geçmek istiyorum skp adresim sances_41@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. slm serkan bey sizinle tanışmak isterim
    sances_41@hotmail.com ekleyin görüşelim

    YanıtlaSil
  7. ben istanbulda yaşıyorum.bana face den mehmet tekin olarak ararsan ulaşabilirsin.unutma sen beni arıyorsun.skype adresim zekali@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. mrb denizli 35 yaş face ekle tanışalım asa.8387@hotmail.com serkan seni istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Yaş 39 , 1,67 Boy , 74 kilo. Alet 14-15 cm civarı. Esmer sayılırım.Gogus bölgesinde az tüylüyüm.Gizliklik temel unsur.Önce sanalda güven duygusu olmalı ve sonra belki buluşma olur. ilgilenirsen radhamon@hotmail.com .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben y42 b178 k74 ölçülerinde az tüylü beyaztenli pasif bir gay im aktifte olabilirim aletim15 -16 olp sizinle sevişip şikisebilirim ilgilenirseniz ilişkilerim gizlidir .mcesener@hotmail.com

      Sil
  10. 40 yas parlak biriyim sizin yazdıklarınızın aynısı benim emregider2222@hotmail.com face ekle ciddi ve sır tuan biriyim 14 cm ince penis deneyim var.bekliyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.