Olgun buyuk aletli aktif ariyorum

1.70 boy 70 kilo büyük götü olan doyumsuz bir  pasifim olgun ve büyük yarraklı yeri olan aktiflerin karısı olmak istiyorum sert sikilmeyi seviyorum  

Ankara


Gayilan
Gayilan Gay ilan

10 yorum for "Olgun buyuk aletli aktif ariyorum"

  1. turankelebekli4444@hotmail.com adresime mail bırakırsan tanışırız. büyük götlü ve kadın gibi kılsız olanları çok seviyorum.
    sevgilerimle.
    turan

    YanıtlaSil
  2. sonlimit74@hotmail.com ankarada yaşıyorum. seni tanımayı çok isterim

    YanıtlaSil
  3. kentk3nt@hotmail.com ankaradan ben.uzun kalin sert hepsiii bendee ekleee yeterr

    YanıtlaSil
  4. minyokseker@hotmail.com ful yakışıklı akfifim ekle

    YanıtlaSil
  5. 51 yaş uzun boylu yapılı güçlü tutkulu güvenilir fulaktifim, ful pasif ve oral pasif genç arkadaşlar ekleyin beni.. active.m hotmail

    YanıtlaSil
  6. Pasif olacağım.
    İstanbulda orta yaşım. İlk kez pasif olacağım. Aleti güzel, yakışıklı, maddi sorunu olmayan ve teri olan aktif arkadaş arıyorum.,gulmezhan2011@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'dan aktif arıyorum. Yok mu mesaj yazacak aktif birisi. İstanbul'daki Aktifler neredeler. mail adresim; gulmezhan2011@hotmail.com

      Sil
  7. Aktifim pasif cd ariyorum.
    Aletim mukemmeldir
    Babaduka@hotmail.com
    Beylikduzu ve civari.

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.