balikesirden aktifim pasif ariyorum

Merhaba balıkesir merkezden 32 yaşında 180 82 kilo kumral bakımlı biriyim aktifim gerçekten güvenilir düzgün kültürlü bir pasif arkadaş arıyorum birşeyleri paylaşabileceğimiz neyi ne kadar yapabileceğimizi beraber keşfedeceğimiz birini arıyorum tecrübem çok az benim gibi olması daha iyi olur buluştuğumuzda şartlanmadan yapabildiğimiz kadar birşeyleri yapmak için hemen buluşalım seks yapalım tarzı değil tanımak ve güvenmek önce tecrübeli değişik değişik kişilerle buluşan kişi değil aradığım güzel temiz kaliteli güvenilir bir ortamda rahatça birbirimizi keşfetmek değişik fantaziler yaşamak istiyorum acele etmiyorum güveneceğim kişiyi beklerim lütfen bu şartlara uymayanlar yazmasınlar".. 


 taner darkwater06@hotmail.com





Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "balikesirden aktifim pasif ariyorum"

  1. merhaba ben pasifim.Bende seviyeli bir birliktelik icin sizinle tanısmak tüm fantezileri yasamak istiyorum.balıkesir merkezdyim.Tecrubeli değilim ama yaşayarak herşeyi deneriz.
    Dürüstlük ve gizlilik içerisinde olduktan sonra ben hazırım.yas 40 boy 1.72 65 kılo beyaz tenli kadınsıyım.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.