20 yaşında bakire pasif gay ilkim olacak aktif gay ariyorum.

20 yaşında bakire pasif gay ilkim olacak aktif gay arıyorum.




Yaşım 20 boy 1.67 kilo 65 istanbuldan eyüpten full pasifim, olgun aktif arıyorum hiç deneyimim olmadı ilk olucak.


20 yaşında bakire pasif gay ilkim olacak aktif gay ariyorum.


|ordulu_52gs@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

3 yorum for "20 yaşında bakire pasif gay ilkim olacak aktif gay ariyorum."

  1. hala geçerlimi :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba nasılsın barış ben 1.80 90 38 buğday tenli yeşil gözlerim var hukuk Bürosunda yönetici asistanıyım gaziosmanpaşa da yanlız yaşıyorum seni tanımaktan mutluluk duyarım brsksr1977@gmail.com görüşmek isterim

    YanıtlaSil
  3. Meraba bursadan 18 22 yaş aralığında temiz bakımlı pasif ariyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.