Deniz'liden yalniz ogrenci pasif gay

Deniz'liden yalniz ogrenci pasif gay


Ben,birlikte kalabileceğim bir sevgilim olsun istiyorum açıkçası. Dürüst, güvenilir, kendisini yetiştirmiş, kendisine ve çevresine saygısı olan v.s. Bir AŞK'm diyebileceğim, ateşli öpüşmeler yapabileceğim ,yeri geldiğinde sımsıkı sarılabileceğim , birlikte aynı yatakta uyuyabileceğim, sabah birlikte uyanabileceğim bir sevgili istiyorum.173cm 64kg 22yaş ,yer durumu müsait. Arayışım aktif gay (eğitimli, kültürlü, kibar,saygılı v.s.)

sigircikemal@gmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "Deniz'liden yalniz ogrenci pasif gay"

  1. bodrumdan özellikle genç parlak pasif, yada pasif cd arıyorum.seviye,saygı, güven tek şartım. cihandurgun_48@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.