Aktif arkadas ariyorum

Aktif arkadaş ariyorum


İstanbul Avrupa yakası gop esenler Bayrampaşa çevresi olgun yeri olan ne istediği bilen gizliliğe önem veren  sürekli olabilecek bir aktif arkadaş arıyorum.
170/80/35 esmer tenli daha önce ilişki yasamis  erkeksi pasifim. Aslen sakaryaliyim.


İletişim : Kik.me/zeynos34


 ahmetpsfgay@gmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

3 yorum for "Aktif arkadas ariyorum"

  1. Aktif arkadaş ariyorum

    İstanbul Avrupa yakası gop esenler Bayrampaşa Bağcılar 40/60 yaş emekli dul , olgun yeri olan ne istediği bilen gizliliğe önem veren sürekli olabilecek bir aktif arkadaş arıyorum.
    170/80/35 esmer tenli daha önce ilişki yasamis erkeksi pasifim. Aslen sakaryaliyim.


    İletişim : Kik.me/zeynos34


    ahmetpsfgay@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. olgun aktifim seksin her türlüsünü severim kocaelideyim isterseniz tanışalım iyi bayramlar hal.kad.gul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. aktifim antalya merkezden kadınsı pasif cd varsa msj bıraksın

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.