Gizli kadınsı bakımlı pasifim full aktif arıyorum

Gizli kadınsı bakımlı pasifim full aktif arıyorum. 


Boyum 1,78 kilom 70 buğday tenli full pasif gay. Asla aktif olamam. Gizli pasifim sadece geceleri görüşüyorum (yerim yok) Yarı aktif,pasif,gay iseniz yazmayın sadece aktif koca arıyorum. Makyajlı, ağdalı, topuklu ayakkabı giyen full kadınsıyım.25 yaş üstü beyler ile görüşüyorum (25 yaş altı rahatsız etmesin) tipe asla önem vermiyorum.
Eskisehir ici...


pasifeylul@gmail.com

Pasif Eylul





Pasif Eylul
pasif eylul

Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "Gizli kadınsı bakımlı pasifim full aktif arıyorum "

  1. Bende bu fistiga hastayim... Keske karim yapsam su afeti...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba senin ile görüşmek istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba senin ile görüşmek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Ulaşbana celiksuleyman739@gmail.com telefon bırak

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.