20 yasinda pasifim olgun kocami ariyorum

20 yasinda pasifim olgun kocami ariyorum

Pasif gay
20-180-80 pasifim, daha once hicbir erkekle birlikte olmadim. Altina yaticagim beni inletecek olgun kocami ariyorum. Istanbul anadolu yakasinda yerim var,gizlilik onemli.

ilkseferim@outlook.com

Gayilan
Gayilan Gay ilan

5 yorum for "20 yasinda pasifim olgun kocami ariyorum"

  1. Sakaryadan vana gidecek aktiflerden mesaj bekliyorum pasifim yas 28 ayin ucunde gece yolculuk yapacak olanlar davutadiguzel9@gmail.com mesajlarinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Guzelim tanismak istersen beklerim.. 37 a 186 87 esmer.. Tarik.. anadolu yakasindan ... yerim yok ama...
    pasifsiken@gmail.com
    Bisekseul aktif | Pasif siken
    Blogumu inceleyin..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.. kartaldan olgun aktifim.. tanismak istersen beklerim

    YanıtlaSil
  4. Anadolu yakasindan olgun aktifim.. tanismak isteyan pasifleri bekliyorum..

    olgun aktif gay

    YanıtlaSil
  5. 4 aktifli grup arıyorum ist kadiköydeyim 187 64 kumral 20 pasifim reelim darklord18can@hotmail.com dan ulaşın bana skype ım bu

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.