Beni karısı yapacak aktif gay arıyorum

Beni karısı yapacak aktif gay arıyorum


Selam bana bayan ic camasiri ve kiyafetleri giydirip beni karisi yapip altinda icimdeki kadini cikaracak inletecek icimde gidip geldikce firtinalar koparacak dollerini agzima bosaltacak iri penisli yer sorunu olmayan beni karisi yapacak kolesi olacagim erkek ariyorum eger isterse grup yaparim varmisin ?
istanbul avrupa yakasi

sirdas_cd@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "Beni karısı yapacak aktif gay arıyorum"

  1. Guzelim tanismak istersen beklerim.. 37 a 186 87 esmer.. Tarik.. anadolu yakasindan ... yerim yok ama...
    pasifsiken@gmail.com
    Bisekseul aktif | Pasif siken
    Blogumu inceleyin..

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.