pasif kole ariyorum | izmir

izmir den pasif kole gay ariyorum.

mir de yaşıyorum. 1.85 89 kg 39 yaşında bisex evli erkeğim. Gizlilik  ve hijyen çok önemli. Eşim seyahatlere sıkça gittiği için genelde evim müsait oluyor. Aracım da var. Üniversite mezunu sosyal ve sex seven bi yapım var. İlişkide dominant olmak, yönetmek hoşuma gidiyor. Trv, cd pasif ya da pasif ağırlıklı AP ilgimi çeker.  Olgunlardan hoşlanmıyorum.  Kılsız ve genç tercihimdir. Grup da olabilir. Ayrıca bisex olduğum için çiftlere de eşlik edebilirim. İlgilenenlerin tanıtıcı maillerini bekliyorum.
Sevgiler......

 Mandrakraker@gmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "pasif kole ariyorum | izmir"

  1. Slm manisadan cd ap yim 32 183 80 profilim manisa ve izmir ici cd ap arkadas ariyorum.guven ve gizlilik cercevesinde bir iliski

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.