citir pasif beyza

Çıtır pasif Beyza



Selamlar. Ben 26 yaşında, 1.75 boyunda ve 64 kiloda çıtır bir pasifim. Kadıköy'de ikamet etmekteyim. Kesinlikle kendime özen gösteririm ve kılsızım. Erkeğimin 45 yaş ve üstü olmasına dikkat ederim. Belirttiğim yaş grubunun altındakilerle ilgilenmiyorum. İlişkiye makyajımla, elbisemle, jartiyerimle ve topuklu ayakkabılarımla giriyorum. İçime, ağzıma ve suratıma boşalabilirsiniz. İlgilenenler yoruma facebook hesaplarını veya mail adreslerini bıraksınlar lütfen. Öpüldünüz...
Gayilan
Gayilan Gay ilan

11 yorum for "citir pasif beyza"

  1. canım beni ekle ekicimehmet2858 skype adresim

    YanıtlaSil
  2. Emreilter1908@gmail.com msjını bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Beyza maryalen01@hotmail.com

      Sil
    2. slm seni sikmek isterim beyza skyp ful_aktifim yarrağımın resmi var

      Sil
  5. Beyza maryalen01@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  6. Beyza maryalen01@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  7. Skype adresim erdal_karizma19 ekleyin görüntülü bosalalim bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. 92onur92@gmail.com numaranı gönder aktifim. Sınırsız...

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.