saksocu pasif ariyorum mecidiyekoy kadikoy civari yeri olan

Saksocu pasif ariyorum, Mecidiyekoy Kadikoy civari yeri olan....

Iyi sakso ceken ve agzina bosltiran parlak pasif ariyorum.. yalamayi ve emmeyi cok seven ve isteyen parlak pasifler.. Yuzu trasli parlak pasifler sadece... Isterseniz ve kalcalariniz hosuma giderse sikerim de bu konuda seciciyim... Saksocu gencler daha cok hosuma gider ama sart degil.

35 184 88 esmer, universite mezunu isinde gucunde biriyim. Aksam 18.00 den sonra musaitim...

Mecidiyekoy veya Kadikoy civari.

YERI OLMAYAN VE YUKARDA YAZDIKLARIM DISINDAKILER RAHATSIZ ETMESIN.

istanbulxxx78@gmail.com

Profilinizi ve anal da istiyorsaniz kalca resimlerinizi gonderin... Yoksa resme gerek yok.


Gayilan
Gayilan Gay ilan

Yorum Gönder for "saksocu pasif ariyorum mecidiyekoy kadikoy civari yeri olan"