Etilerden pasifgay

 İstanbul Etilerde yaşıyorum.Yeni oldu istanbula geleli açıkcası.Kendime bir ev arkadaşı bir hayat arkadaşı bir partner arıyorum bana destek olabilecek hayata karşı benimde durabilecek.Boyum 1.79 kilom 78 beyaz tenli sarı saçlıyım saçlarım çok açık değil bilindiği üzere biraz koyu. Cam mavisi gözlerim var gözlerim konusunda iddialıyım kendime ve fiziğime güveniyorum açıkcası her türlü fanteziye açığım hayatı deli dolu yaşamak isteyen birisiyim ben her anımız kıymetli sonuçta partnerimin isteklerini karşılamak benim vazifem ayrıca insanları tahrik etmeyi çıldırtmayı çok seviyorum 7/24 müsaitim telefon numaramdan ulaşabilirsiniz dilerseniz gizli numaradan arayabilirsiniz kendimizi tanımak maksadı ile derin sohbetler yapabiliriz düşünceler birbirini tutarsa açılırız ve devam ederiz :)


Arda BAŞER | ardabaser1994@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

Yorum Gönder for "Etilerden pasifgay"