TS adayi Sibel yildiz Mugla civari

Merhaba ben sibel olgunum ve olgun yaştayım tercihim olgun ve 40 yaş üstü kişiler tercihimdir.Erkekten kadına geçiş transeksüel kadın adayıyım Kadın olabilmek  adına kadın gibi kendimle uğraşıyorum.Vücutumu dişileştirdim Kadın gibi vücut hatlarım ve kıvrımlarım oluştu yüzümü dişileştiremiyorum ne yazıkki herkes gibi normal işimi mesleğimi yapıyorum  birlikte yaşayacağım kişiye güven oluştuktan sonra yüzümü de dişileştireceğim o zaman daimi kadın olarak yaşam sürdürebilirim. Günü birlik arkadaşlık için ve günü birlik sex için lütfen yazmayın.Ancak uzun süreli dostluk ve ilişkilere açıgım.Yerin varmı diye sormayın çünki bende yeri olan ve beni himaye edecek  imkanı varsa beni kadın yapabilecek yani dişileşmeme tam kadın olmam için destek olacak imkanları olan kişilere kapım açık.Paracı değilim olmadımda tek hedefim kadın olabilmek doğru ve uygun kişi ile olabilmek.Mesaj yazarken tanısalımmı diye kısır sözcüklerle tanışmaya kalkmayın lütfen burada yazdıklarım size uygunsa direkt olarak düşüncelerinizi beklentilerinizi nasıl olunması gerekiyorsa içinizdeki hislerinizide açik olarak yazabilirsiniz hem böylece kimse kimsenin zamanını yabana götürmemiş olur.Açıkçası hertürlü konumda sahiplenecek herkes yazabilir.Not:Tanışır tanışmaz CAM varmı diye sormayın Karşılıklı  güven olursa olur  yazışarakta karakter ve uyum analizi az da olsa yapılabiliyor bu bazı sebeplerden dolayı gerekli iki taraf içinde geçerli SABIR)Herşey gönlünüze göre olsun. İLETİŞİM İÇİN sibel | hepalir@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

Yorum Gönder for "TS adayi Sibel yildiz Mugla civari"