beyaz tenli parlak pasif ariyorum

Anadolu yakasından Kadıkoy ve çevresinden yeri olan parlak pasif arıyorum. 


Merhaba, kadıköy ve çevresinden yeri olan beyaz tenli, iyi sakso çeken, parlak pasif arıyorum. 

Kadın iç çamaşırı giyenleri tercih ederim ama şart değil. 

Temizliğine özen gösteren ve beyaz tenli parlak kadınsı pasifler benimle iletişime geçebilirler. 

35 a 185 89 esmerim. 


Yukarıda belirttiğim özellikler dışındakiler, yer sorunu olanlar ve resim gönderemeyecekler (yüz resmi istemiyorum) iletişime geçmesinler lütfen.


Tarık, pendiklia@gmail.com veya aşağıya yorum bırakırsanız size ulaşabilirim. 


Tarık, pendiklia@gmail.com




Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "beyaz tenli parlak pasif ariyorum "

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.