avrupa yakasindan pasifim, yeri ve araci olan aktif ariyorum

Pasifim, parlağımdır. popo tarafım kıllı ve normal bir gence göre yakışıklıyım.
Aradığım kişi full aktif, sürekli takılabileceğim, bana yakın ya da aracı olan biri. Yerim de yok..

kıllarını kes vb gibi saçma sapan şeyler yazacaklar iletişime geçmesin.

Öğrenciyim, sürekli çıkamıyorum. Zamanımı iyi değerlendirmem gerek, ciddi ve reel kişiler.
1.70 boy, 59 kilo ve 20 yaşındayım.

İstanbul kağıthane'de yaşıyorum, aracı olmayan aktifler uzaktalarsa yazmasınlar lütfen.

Full aktif, Her şeyden önce dürüst, samimi muhabbeti güzel, yakışıklı olursa iyi olur fakat ille de olcak diye bir şey yok. uzun boylu ve kişilik sahibi biri..
Titizliğine dikkat etsin, temiz olsun. penisinin boyutunun önemi yok.

https://twitter.com/neveerforeveer

canberk | haberk12@hotmail.com

Gayilan
Gayilan Gay ilan

Yorum Gönder for "avrupa yakasindan pasifim, yeri ve araci olan aktif ariyorum"