ucretsiz uyelik gerektirmeyen ilan blogu

Ucretsiz gay ilan blogu
Ucretsiz uyelik sarti olmadan ilan birakmak ister misiniz


Ucretsiz ve her hangi bir uyelik gerektirmeden ilan yayinlamak isterseniz yapmaniz gereken sadece ilan kismindan ilaninizi gondermeniz.

Dikkat etmeniz gerekenler

  • Arayislariniz ve siz yasal sinirlarda olmaniz 20 yas alti arayis ve ilanlar yayinlanmamaktadir.
  • Ilan ile ilgili mesaj atarken;
  1. Yasinizi boy kilo ve bulundugunuz ilce veya ili belirtmeniz
  2. Yer durumunuzu belietmeniz
  3. Cinsel kimliginizi ve aradiginiz cinsel kimligi belirtmeniz 
  4. Iletisim bilgisi olarak sadece mail adresi belirte bilirsiniz -telefon kesinlikle yayinlanmayacaktir.
  5. Resimli ilan vermek isterseniz resminizi internete yukleyip resminizin adresini mesajiniz da belirtiniz
  6. Ucretli ilanlariniz kesinlikle yayinlanmayacaktir.




Gayilan
Gayilan Gay ilan

6 yorum for "ucretsiz uyelik gerektirmeyen ilan blogu"

  1. ap aaktif arkadaş arıyorum yaşım 40 178 74 beyaz tenli

    YanıtlaSil
  2. Balıkesir merkezden aktif arkdaş arıyorum 30 yaş 1,75boy 70 kilo beyaz tenliyim temiz ve bakımlıyım çok önce bir defa ilişki yaşadım tekrar yPmak istiyorum. Allina garcia

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. İst eyupten aktifim cd pasıfleri bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Mrb ist eyupten aktifim yas35 eyup ve cevresi pasifleri bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. İst eyupten aktifim cd pasıfleri bekliyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.