CdTravestiBANU

Merhaba Ben CdTravestiBANU,

İstanbul Avcılardan cd travesti Banu kendime ait luks evde oturuyorum,  yer problemim bulunmamakda, ücretsiz beraber oluyorum ancak kendine guvenen temiz elit beyleri bekliyorum, seciciyim. Guzelligimi hak eden aradigim nitelikteki beylere sunuyorum.
http://mobile.twitter.com/ApCdBaNu34


CdtravestiBanu
 Yaş 19 Boy 1.73 Kilom 68 Balık etli Dolgun Kalçalara Sahibim






Gayilan
Gayilan Gay ilan

6 yorum for "CdTravestiBANU"

  1. Gercekten son yillarda gordugum guzel kadinsi gay

    YanıtlaSil
  2. harikasın bende avcılardayım seninle tanışmak isterim

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten merak ettim aradığın kriterler neler. Eğer ciddiysen zahmet edip cevap verirsin artık ;)

    YanıtlaSil
  4. O.faruk64@hotmail.com kendime güveniyorum mail at yerer

    YanıtlaSil
  5. slm atletik yapılı kalın aletli kadınsı geniş kalçalı pasif arıyorum travesti olur 50 yaşındayım sert_41@hotmail.de skype

    YanıtlaSil
  6. Merhaba nasılsın barış ben 1.80 90 38 buğday tenli yeşil gözlerim var hukuk Bürosunda yönetici asistanıyım gaziosmanpaşa da yanlız yaşıyorum brsksr1977@gmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.