pasif biseksuel deneyimsiz cok istekli gay

Merhaba,
Normal seks yaşantısı devam eden 41 yaşında pasif olmayı hayal eden kaliteli biriyim. Hayattaki en büyük arzum sert ve iri penisi olan bir aktif tarafından tamamen bakir olan arkamdan becerilmek. Bugüne kadar yalnızca bir kere oral yaptım. Karşımdaki erkeğe beni becermesi için yalvaracak kadar çok istekliyim.
Karşımdakine önce oral seks yaparak emerek boşaltmak ve sonra tekrar ağzıma alıp sertleştirip arkamdan becermesini istiyorum. Aynı anda birden fazla erkeğede hizmet ederim.
Sizi memnun edeceğimden şüpheniz olmasın, heyecanla mesaylarınızı bekliyorum.
Bunu o kadar istiyorumki artık becerilmek için yalvaracak durumdayım.

 Kadıköy

Sevgiler Mert
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "pasif biseksuel deneyimsiz cok istekli gay"

  1. merhaba.ilanınız hoşuma gitti sizinle birşeyler yaşayabiliriz ne dersiniz.bana email at cep tel numaranı bırak sana mesaj atarım cebine. email adresim zekali@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba.ilanınız hoşuma gitti sizinle birşeyler yaşayabiliriz ne dersiniz.bana email at cep tel numaranı bırak sana mesaj atarım cebine. email adresim zekali@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. mrb faceden tanışalım asa.8387@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. İst anadolu yakası full aktifim görüşmek isterim levetnaksoy@gmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.