evi olan pasif gay ev arkadaşı arıyorum

selam pasif arkadaşlar ben istbul fatihten murat aktifim 34 yaşındayım fatih ve yakın civar semtlerde  evi olan ve yanlız yaşayan pasif  ev arkadaşı arıyoum karı koca veya sevgili modunda yaşayabilecehimiz bir pasif arkadaş istiyorum yani ben ful aktifim maddi sıkıntım ve sorunum yoktur hertürlü maddi destehi sahlayabilirim yaş önemli dehil yeterki karşılıklı beheni olsun mail adresime telefon bırakan arkadaşları mutlaka arıycam murat0212-@hotmail.com mail adresim
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "evi olan pasif gay ev arkadaşı arıyorum"

  1. Kocaeli nde yalniz yasiyorum. Oral yapmak cok istiyorum. Gizlilik ve dürüstlük cok önemli benim icin, deneyimsizim ve karsimdakini mutlu etmek cok isterim. ylnzm_333@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.