Beni karısı yapıcak , kölelik yaptıracak , fantazi yaptıracak erkekler lütfen ulassın genç ve çıtırım

Beni karısı yapıcak , kölesi olacagım bana herseyi yaptıracak erkekler ulaşsın lütfen her türlü fantaziye açığım herseyi yaparım , Pasif gay ım herseyi yaparım fantazilerle doluyumm . Ciddi olanlar ulaşsın!!

Beşiktaş , İstanbul


berkcann-hello7@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "Beni karısı yapıcak , kölelik yaptıracak , fantazi yaptıracak erkekler lütfen ulassın genç ve çıtırım "

  1. benboss34@hotmail.com eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  2. selam pyscohakan@windowslive.com maıl gonder konusalım ;) full A yım

    YanıtlaSil
  3. ekle görüşelim susvesabretpirana@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Selam serkan ben avcılardan. Tecrübeli aktifim yazarsan
    srkna34@gmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.