yakisikli aktifimi ariyorum

Merhaba ben, 27 yasinda, parlak, yakisikli ama feminen gozukneyen, universite mezunu gizli pasifim.. daha once bir erkekle birlikteligim olmadi.. yakisikli, atletik, hijyene ve gizlilige onem veren aktifleri ariyorum.. once telefonda sex yapmak, eger hosuma giderse reelde oral yapmak istiyorum.. daha sonra da ne olur bilemiyorum:) belirttigim kriterlere uyan aktifler lutfen cep numaranizi mail atin 

istanbul beylikduzu
 hakannnmmm@gmail.com 
Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "yakisikli aktifimi ariyorum"

  1. Seninle tanismak isterdim ama bende fethiyedeyim bende ap yim istersen gursesg7474@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. karmasha_34@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.