mrb süreklisine koca arıyorum

mrb ben olgun ciddi sadık uyumlu ciddi güvenilir arzulu sınırsız doyumsuz kadın ve köle ruhlu ful pasifim evinde yalnız yaşayan beni evine şartsız  hemen alıp karısı kölesi yapacak olgun ciddi güvenilir vefakar anlayışlı doyumsuz sınırsız çok aç full aktif göt sikmeyi çok seven sikici erkek arıyorum öptm

ankara merkez

a61b50@mynet.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "mrb süreklisine koca arıyorum"

  1. Iri götlü tombul, kılsız Yada az kıllı 30 yaş üzeri Çayyolu, Yaşamkent, Turkuaz civari PASİFLER , ben 38 yaş kaliteli tokmakçıyım, sürekli atnı kişi olsun, herdefasında farklı kişi istemem, ulaşın güzelce döveyim deliğinizi
    zekiu12@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.