Kartalın olmak istiyorum

Hayatı seven arkadaş canlısı,eğitimli,bakımlı,hijyen,oldukça yakışıklı,50 yaşında evli aktifim,güzel vakit geçirebileceğim, dostluğunu paylaşabileceğim,kadınsı,feminen,cilveli,bakımlı, kılsız,eğitimli,yeri olan,sexy iç çamaşırları ve bayan elbiseleri giyen,gizliliğe önem veren,kendisinede sohbetinede doyulamayan,hali vakti yerinde,yeri olan,aşkı,sex ve çılgınlığı yaşamaktan keyif alan,sexte sınır tanımayan,genç CD veya full pasif sevgilimi arıyorum....bekletme ...ara sıra gizliliği birliktr yaşayalım...
eagles_claws@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

5 yorum for "Kartalın olmak istiyorum"

  1. cehennemde yanacaksın...

    YanıtlaSil
  2. selam...sanırım beni arıyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. selam sanırım beni arıyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. Kocaeli nde yalniz yasiyorum. Oral yapmak cok istiyorum. Gizlilik ve dürüstlük cok önemli benim icin, deneyimsizim ve karsimdakini mutlu etmek cok isterim. ylnzm_333@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 33 yas aktif 1.65 60 37 ilk kez bir erkegin agzina verip gotune bosalmak istiyorum. Gebzedeyim. baris.demir2016@yandex.com

      Sil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.