Kadınsı bakımlı pasifim ilk partnerim nerede?


İstanbul 21 yaşında kadınsı full pasif kendimi benı kadın gıbı hisseddirecek ciddi gizli full aktif olgun beyleri bekliyorum. 1.78 boy 65 kılo uzun zayıf ince belli yapıdayım beyaz tenliyim. Ilk olacagı ıcın harıka olmasını istiyorum ciddi insanlar lütfen.


incetaze@hotmail.com    beni pişman etmıyecek beyler hadi




"
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "Kadınsı bakımlı pasifim ilk partnerim nerede?"

  1. Canim benim ilk gayla iliskim olacak bende guzel birsex istiyorum pismanlik olsun istemiyorum yas 35 boy 190 kilo 90 esmer sexde sinir tanimyan biriyim uyarsa goruselim anlasirsak neden olmasin yilmaz-salih@yandex.com

    YanıtlaSil
  2. slm ist kartaldayım aktifim. 178 boy 87 kilo 32 yaşında esmer biriyim. seninle tanışmak isterim. jelibon34@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Selam 28yasinda aktif biriyim eglenceli vakit gecirebilicegim kadinsi pasif arkadaslar ararsa sevinirim ist avr.deniz.ozturk5561@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Selam 28yasinda aktif biriyim eglenceli vakit gecirebilicegim kadinsi pasif arkadaslar ararsa sevinirim ist avr.deniz.ozturk5561@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.