Pasif bisex @gayilan


Selam, bir kadın ya da erkeğe pasif olmak istiyorum. Saygı ve gizlilik çok önemli.
her fantaziye açığım, bir kadınmışım gibi becerilmek ve bir erkeğim ağzıma boşalması en çok istediğim şeyler. lütfen ciddi olanlar yazsın, lafı çok uzatmadan direk görüşmek istiyorum

İstanbul

orguipi@gmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

6 yorum for "Pasif bisex @gayilan"

  1. ben varım adım okan msnmi yaz. gaymisin_sen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. slm ist kartal aktifim. senine tanışmak isterim jelibon34@yahoo.com.tr
    178 boy 87 kilo 32yasında, esmer normal gorunumlu biriyim

    YanıtlaSil
  3. selamlar 28 yasında 1.80 boyunda hafif tombulum.kısa bir surelıgıne ıstanbuldayım pasifim ıstege gore aktıf olabılırım herturlu fantazıye acıgım 69,oral ve göt yalamayı severım.alt bolgemde hıc kıl yok kadınsı götüm var ılgılenırsenız telefon yazın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''selamlar 28 yasında 1.80 boyunda hafif tombulum.kısa bir surelıgıne ıstanbuldayım pasifim ıstege gore aktıf olabılırım herturlu fantazıye acıgım 69,oral ve göt yalamayı severım.alt bolgemde hıc kıl yok kadınsı götüm var ılgılenırsenız telefon yazın.'' selamlar, orguipi@gmail.com adresine mail atarsanız sizinle görüşmek isterim :)

      Sil
  4. selamlar, orguipi@gmail.com adresine mail atarsanız sizinle görüşmek isterim :)

    YanıtlaSil
  5. mrb face ekle seni istiyorum facem asa.8387@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.