istanbul avrupa yakası gizli pasifim

Merhabalar. Ben 29 yasinda 174 boy 70 kilo kumral kilsiz istanbul yenibosnada ikamet ediyorum. Adim murat. Gizli pasif cd gay im. Yalniz yasayan veya yer sorunu olmayan karalterlo gizlilige ve hijyene onem veren. Uzun sureli iliski arayan aktif bir koca ariyorum. Sevismekten sertlikten cok hoslanirim. Sınırsıs ve sadist koca adaylari msn adresimden bana ulasabilirler. yenibosna_p@hotmail.com   bekliyorum

yenibosna_p@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "istanbul avrupa yakası gizli pasifim"

  1. sefaköyden fuat actfm 1.69 72 35 yaş tanışmnak isterim....

    YanıtlaSil
  2. merhaba ist avrp yakası 1.80 90 38 full aktifim hiç deneyimim olmadı genc parlak cd pasif arkadaş arıyorum yer sorun degil baris.keser@hotmail.com maillerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.