bayanım gizli gay istıyorum

slm adım zeynep herşeyı yaşadım şimdılerde tek istedıgım gizli kendın dışa vuramamış gay bır erkek arkadaş 39 yaşındayım 39 altı kesınlıkle yazmasın gizlılık en buyuk ilkemdır önce imeil atarsanız cok mumnun olurum cunkı arkadaşlık isteklerını kabul etmıyorum ha bıde en buyuk istegım bı erkeye ben yaptıysam şimdıye kadar aynısını bende ona yapmak istıyorum akrep burcuyum doyumsuzum isteklerınım sınırı yok yazmak isteyen ona göre yazsın şimdıden tşkler


istanbul avrupa yakası


huysuz.hatun1973@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

7 yorum for "bayanım gizli gay istıyorum"

  1. merhaba nasılsınz bende yazdıklarınıza katılıyorum ben varım

    YanıtlaSil
  2. merhaba bana bu adresten ulaşabilirsin cemxal_34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. slm sizinle tanışmak istiyorum akin0016@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. slm zeynep ben memet senle tanşmak istediklerini sana yaşa<atmak istyorum murat.solgun.123@hotmail.com dan bana ulaşablirsin devamlı gorüşürüz

    YanıtlaSil
  5. mrb zeynep denizli deyim ilgilenirseniz faceden yazabilirsin ne istersen yapabilirsin facem asa.8387@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. mrb zeynep hanım skyp siojung29_@hotmail.com ekleyin tanışalım

    YanıtlaSil
  7. mrb zeynep hanım skyp siojung29_@hotmail.com ekleyin tanışalım

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.