pasif arkadas arıyorum

ben 182 86 kum aktim 31 yasındayım hoş bir vucuda sahibim saygı,hoşgörü,gizlilik,hijjen ortamın en üst seviyede oldugu ve güzel kokular içerisinde en tatlı anları yasamak isterim sizde böle düşünüyorsanız ankcankaya hotmail.com adresindeyim bekliyorum!!!

ankara,kızılay
Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "pasif arkadas arıyorum"

  1. @gay_kaliteli tweeter hesabindan ulas.175 75 28 bakimli,elit ve kariyer sahibiyim.Hic iliskim olmadi.Gizlilik hijyen ve uzun sureli.Oldukca alimli ve duzgun fizikliyim.Ortamlarda kadinsi deilim desifre olacak yanim yok.

    YanıtlaSil
  2. Kocaeli nde yalniz yasiyorum. Oral yapmak cok istiyorum. Gizlilik ve dürüstlük cok önemli benim icin, deneyimsizim ve karsimdakini mutlu etmek cok isterim. ylnzm_333@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.