kafa dengi A veya AP ariyorum

Slm. İstanbuldan 34 yas, 182cm 84kg 18cm APyim... Sadece bir kez P oldum ama hem anali hem de orali bana doyasiya yasatacak buyuk aletli A veya AP'ler ariyorum. Temizlik ve gizlilik birinci sart tabii ki, crossdress'e, ozellikle parlak kulotlucorap ve makyaja acigim, partnerimi sinirsizca mutlu etmeyi cok iyi bilirim ;)

mina2901@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "kafa dengi A veya AP ariyorum"

  1. slm ist kartaldayım aktifim. 178 boy 87 kilo 32 yaşında temiz hijyenik gizliliğe öenm veren esmer biriyim. seninle tanışmak isterim. jelibon34@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  2. merhaba.ben ahmet,ilanınız hoşuma gitti bende düşündüklerinizi bire bir yaşıyorum ve istnbulda yaşıyorum eğer buralara yolunuz düşerse sizinle birşeyler yaşayacağımız garantidir,bana ahmetdilek@gmail.com veya ahmetzekidilek@mynet.com a mesaj atmanızı bekleyecem,sevgilerimle

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.