pasif gay arıyoruz

merhaba ben fatoş  28 24 yaşındayız  biz sadece aramıza  pasif gay arıyoruz  erkek arkadaşım hem onunla hem benimle olucak şekilde   pasif gay arıyoruz diğerleri olmaz  24  yaş üstü olanlar  mesaj atmasın


bsxlezkiz@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

8 yorum for "pasif gay arıyoruz"

  1. mrb. ben gürcan ist dan.size pasif olabilirim.çift deneyimim var.gyy_psf29@hotmail.com gizlilik ve temizlik önemlidir.

    YanıtlaSil
  2. pasif216ist@hotmail.com
    18 yaşındayım tecrübeliyim gizliliğe ve temizliğe çok önem veririm

    YanıtlaSil
  3. SELAM BEN TÜRBANLI CD YASEMİN 178 BOY 58 KĞ 27 YAŞINDA İSTANBUL SİLİVRİ,DE YANLIZ YAŞIYORUM
    cdyasemin26@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. slm bn fırat asırı yakışıklı minyon citir ap yim düşünürsnz ekledm resmim var bi bakn öyle karar vern msn minyonseker@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. 177 boyunda tamamen tuysuz ınce bellı 74 genıs ve dolgun kalcalı 98 ayak tırnakları uzun ojelı tanga kılotlu corap mını elbıse ve topulklu ayakkabılarımla gızlı olmak kaydıyla seks ıstıyorum cocobar12@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 161 boy 55 kilo istanbul avrupa yakası pasifim sizinle tanşalım sınırsızım

      Sil
  6. slm ist kartaldayım aktifim pasif deneyimim olmadı ama denemek isterim. 178 boy 87 kilo 32 yaşında esmer biriyim. seninle tanışmak isterim. jelibon34@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  7. genc-cocuk1472@windowslive.com 20 yaşım

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.