OLGUN GİZLİ PASİFİM


"selam ben serhat 178 90 36 bekarım aslen ızmırlıyım gizliyim ıstanbula gelelı 5 ay oldu karayollarında muhendısım ıstanbulda mecıdıyeköyde enıstemlerde kalıyorum anlıycagın mısafırım :) yerım yok haftasonları cumartesı ve pazar calısmıyorum aşırı hıjyenıgımdır BUNU ÖZELLIKLE BELIRTIYORUM ÇÜNKÜ TEMIZLIK VE HIJYEN BENIM VAZGECILMEZIMDIR açık olmayı severım örnek verıcek olursam ilişkiye gırmeden onc...e mutlaka banyo yaparım hemde bayagı temızlenırım kokudan nefret ederım KOLTUK ALTI----ALET ( PENİS )-VE - TESTİS ( DAŞAK ) larda kıl olmasından nefret ederım öyle bır gunluk yok çok az gıbı şeyler benı tatmın etmez sağlık en onemlı faktördur benım ıcın çok onemlı mazeretler dısında sudan ucuz sebeplerle buluşmayı ıstememek bana cocukca gelır BUNU YAPMAKTANSA ARKADAŞ BEN VAZGEÇTIM SENI BEGENMEDIM LGIMI CEKMEDIN DEMEK daha dogru olucaktır.yADA SENI YAŞLI BULDUM DEMEK

SINIRSIZIMDIR SEVİŞENLE SEVİŞİRİM SEVIŞMEK ISTEMEYENLE NIYE SEVISMIYOSUN DEMEM YUMUŞAK VE ZEVK VERICISEXTEN HOŞLANIRIM SERT-ZORBALIK VE İÇİNDE ACI OLUCAK ŞEYLERDEN KAÇINIRIM KAYDIRICI JEL KULLANIRIM"
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "OLGUN GİZLİ PASİFİM"

  1. Selam canım ,ben aradığınız kriterlere uygun olduğumu düşünüyorum evim var Kağıthane deyim Mecidiyeköy eyakinim 21yasim mailden bana ulaşabilirsiniz o.faruk64@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.