erkek arayan erkeğim

pasif evli am sikmekten bıkmış değişik fantazi arayan erkeğim.benim le erkekle  sex konusunda tecrübeli aktif tercihim evli aktif erkeklerden mail bekliyorum.zevk için yapıyorum yarrak benim için önemli.mümkünse resimli mesaj. atın.bir yarrak resmine karımın çıplak bir resmi benden size.götümün arzulamadığı resimle ilgilenmeyeceğim.büyük  ve kalın istiyorum.

cglrdnz34@gmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

8 yorum for "erkek arayan erkeğim"

  1. Full aktifim parlak pasif arıyorum ist beylikduzundeyim yerim var sakso çektirmek istiyorum karatirse@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam esenyurt b.düzü uyar numaranı yaz bana istedlnl yprz.

      Sil
    2. cnm seni skypedan ekledim

      Sil
  2. slm ben fırat yakışıklı minyon aktifim seveceksin ekle minyonseker@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. nerdedeyse aynı şekildeyim benimde normail seks hayatım devam ediyor fakat gaylarada ilgi duymaya başladım aktif olarak hizmetindeyin seninle buluşalım haberini bekliyorum
    geceprensi1982@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. nerdedeyse aynı şekildeyim benimde normail seks hayatım devam ediyor fakat gaylarada ilgi duymaya başladım aktif olarak hizmetindeyin seninle buluşalım haberini bekliyorum
    geceprensi1982@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. mrb bn cem full aktifim 38 yaşındayım nevşehir ve çevre illerden pasif gay ve bayan arıyorum ..evli çiftlere üçüncü olurum ...Evrenselkral74@gmail.com bana meil atınız ....

    YanıtlaSil
  6. Merhaba! Adım Levent, İst. Gaziosmanpaşa'dayım.34 yaşında,190cm boyunda,75kg ağırlığında Pasif biriyim. Sanalcı olmayan, Sevişmeyi seven ve bilen Aktif arkadaşlarla tanışmak isterim. Sanalcılar, FOTOSUZ-FAKE Profiller ve Delik kovalayan APAÇİLER Yazmasın ve Eklemesin LÜTFEN ; Cevap Alamazlar ! psf_levent@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.