ankaradan pasifimi arıyorum

54 yaşında ful aktifim , pasif ve ciddi reel isteyenleri bekliyorum, genç ,olgun, çok olgun, evli farketmez fena HALDE göt sikesim var yavuzmertyavuz@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "ankaradan pasifimi arıyorum"

  1. iyigirer1970@hotmail.com ankaradayim 1kere sikildim aqzıma bosaltırım küfürlüde severim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benim ben selçuk 30 yaşında pasif geyim ilkez kendimi bir erkeye sunacam kendi yerimde sekx in doruklarina çıkmak istersen facebook adresim. ... selcukyapar06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. BEN ANKARA DA FULL PASİF GAYIM.OLGUNUM. HARİKA EMER VE HARİKA İÇİMDE DANS ETTİRİRİM.e-mail: halilgayret.1971@gmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.