ap veya a arkadaslar tanısalım

Apgay veya aktif gay arkadaslar tanısalım

Ap gay'im ve sıcak dürüst ve sürekli olacak arkadaslar arıyorum gizlılık cok onemli lutfen ciddi olanlar yazsın bana simdiden sabırsızlıkla bekliyorum
Gayilan
Gayilan Gay ilan

6 yorum for "ap veya a arkadaslar tanısalım"

  1. mrb ben fırat aktifim minyon yakisikli seversen ekle dürüst biriym minyonseker@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba istanbuldan halil ben 22 yaşında aktifim dürüstlük ve gizlilik en önemli şey benim için istersen görüşelim loverboythr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. slmlar İstanbul maltepe'den Hakan, dürüst ve gizliliğe büyük önem veren arkadaşlar ile görüşmek isterim. SEVGİYLE KALIN

    YanıtlaSil
  4. Slm Ben Maltepe'den Hakan, Dürüst ve gizliliğe büyük önem veren arkadaşlarla görüşmek isterim . full_ap@hotmail.com SEVGİYLE KALIN

    YanıtlaSil
  5. Selam Bana mail adresini yazarmısın antalyadayım

    YanıtlaSil
  6. slm ist avr yakası ndan ap arkadaşlar bekliyorum twtr ojdjmtdotto

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.