gayim arkadaş arıyorum

slm herkeze ben hülya aslında görüntü olarak tambi erkeğim ama içimden hiç erkek olmak gelmiyo kadın olmak istiyorum arasıra evde kadın gibi giyinip aynanın karşısında kendime bakıyorum keşke kadın olsaydım diyorum neyse ben 32y derdim beni olduğum gibi kabullenecek beraber yaşayabileceğim biri aynı evde bana kocalık yapcak gerekirse işide bırakırım ne isterse yaparım yeterki ciddi olsun bayan gibi yaşamayı vücudumdaki kıllardan kurtulmayı etek giymeyi istiyorum tabuları yıkmayı istiyorum dedimya beni böyle isteyen olursa hulya_768@hotmail.com sadece ciddi ve dürüst insanlar lütfen

Kütahya

Gayilan
Gayilan Gay ilan

6 yorum for "gayim arkadaş arıyorum"

  1. msn vereyim ekle eskisehirdeyim s2muzun@windowslive.com ekle gel konusalim

    YanıtlaSil
  2. istanbuldayım ekle tanışalım saharabuharasahra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Kütahyadayım APyim görüşmek ister misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütahyada APyim görüşmek ister misin?

      Sil
  4. mustafac12@hotmail.com ekle

    YanıtlaSil
  5. Kütahya dan full aktifim sizinle tanışmak istiyorum ve görüşmek istiyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.