Dürüst ve Gizli

merhaba ben balıkesirden m_elkan 27 yaşında 180 82 kilo kumral bakımlı biriyim pasifim gerçekten güvenilir düzgün kültürlü bir aktif arkadaş arıyorum birşeyleri paylaşabileceğimiz neyi ne kadar yapabileceğimizi beraber keşfedeceğimiz birini arıyorum tecrübem çok az benim gibi olması daha iyi olur buluştuğumuzda şartlanmadan yapabildiğimiz kadar birşeyleri yapmak için hemen buluşalım seks yapalım tarzı değil tanımak ve güvenmek önce tecrübeli değişik değişik kişilerle buluşan kişi değil aradığım güzel temiz kaliteli güvenilir bir ortamda rahatça birbirimizi keşfetmek değişik fantaziler yaşamak istiyorum acele etmiyorum güveneceğim kişiyi beklerim lütfen bu şartlara uymayanlar yazmasınlar
==> m_elkan@windowslive.com <==
==>http://facebook.com/mehmet.elkan <==


Balıkesir

m_elkan@windowslive.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "Dürüst ve Gizli"

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.