aktif ve pasif gay olmak istiyorum

slm ben mehmet 35 yaşındayım. istanbul avrupa yakasında tek yaşıyorum. yerim var bakımlı biriyim. bu benim ilk deneyimim olacak ama bunu yapmak çok istiyorum temiz bakımlı bir erkekle hem aktif hem pasif güzel bir ilişki yaşamak istiyorum... cevaplarınızı bekliyorum...

aktifpasifgay34@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "aktif ve pasif gay olmak istiyorum"

  1. slm y_uttum@hotmail.com.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm canım

      Sil
    2. Selam mehmet ben 43 yasindayim ve bende senin gibi aktif. pasif olmak istiyorum en cok da 69 pozisyonunu ve bacak omuza pozisyonunu karsilikli yasamak istiyorum beni ekle bulusalim denizci69@windowslive.com bekliyorum by

      Sil
    3. selam yas 34 ben suana kadar aktif veya pasif gay iliski yasamadim ama istiyorum dedigim gibi gay iliskim hic olmadi temiz bakimli ve guvenilir biriyim idtersen emremitko@hotmail adresinden bana ulasabilirsin

      Sil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.