Pasif Biseksuel Bakir Gay

Merhaba,
Normal seks yaşantısı devam eden 41 yaşında pasif olmayı hayal eden kaliteli biriyim. Hayattaki en büyük arzum sert ve iri penisi olan bir aktif tarafından tamamen bakir olan arkamdan becerilmek. Bugüne kadar yalnızca bir kere oral yaptım. Karşımdaki erkeğe beni becermesi için yalvaracak kadar çok istekliyim.
Karşımdakine önce oral seks yaparak emerek boşaltmak ve sonra tekrar ağzıma alıp sertleştirip arkamdan becermesini istiyorum. Aynı anda birden fazla erkeğede hizmet ederim.
Sizi memnun edeceğimden şüpheniz olmasın, heyecanla mesaylarınızı bekliyorum.
Sevgiler Mert
sivritopuklar@yahoo.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

5 yorum for "Pasif Biseksuel Bakir Gay"

  1. 56 yaşında bekar beyim benim karım olurmusun
    i.karagozoglu2011@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. FULL AKTİFİM 18 CM 178 BOY 85 KİLO TECRÜBELİ VE CİDDİYİM turnam_35@hotmail.com da OLACAM

    YanıtlaSil
  3. 178 boy 85 18 cm tecrübeli ve ciddi biriyim seninle ilgienmek isterim pişman olmayacagına emin olabilirsin turnam_35@hotmail.com da olurum

    YanıtlaSil
  4. slm ist kartaldayım aktifim. 178 boy 87 kilo 32 yaşında esmer biriyim. seninle tanışmak isterim. jelibon34@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.