Antalya Sideden gay arkadaş

pasif aktif olabilen  kafama göre gey arkadaş arıyorum 3 lüde olur antalya civarı ama lütfen sadece olgunlar bekliyorum
Gayilan
Gayilan Gay ilan

22 yorum for "Antalya Sideden gay arkadaş"

  1. SELAM BEN BUGRA ANTALYADAN APYIM YASIM 35 msn adresim.anteplibugra@hotmail.de

    YanıtlaSil
  2. SELAM BEN BUGRA ANTALYADAN APYIM.YASIM 35 MSN ADRESIM. anteplibugra@hotmail.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben antalya'dan erdal 21 yasnda askerm full pasifm ;)

      Sil
  3. antalyagay@hotmail.com
    32 yaş pasif gay

    YanıtlaSil
  4. bursa dan 19cm kaln isteyen cd travesti kadınsı pasif yokmu

    YanıtlaSil
  5. selam ben antalyadan 26 yaşındayım pasifim ilgilenen arkadaşlarla gizli güvenilirve uzun süreli ilişki arıyotum
    meerkat18021987@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Slm ben Cenk Antalya Konyaaltinda yalnız yasiyorum Gizli temiz ve kilsiz pasifim Ilgilenen olursa numarami verebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam cenk. 34 yas yakisikli kulturlu aktifim. Ozelden konusalim mi? Antalyaaktif@gmail.com

      Sil
    2. Cenk numara ver

      Sil
  7. Slm ben Antalya dan Ender 50 yaş üstü beyler ilgimi çekiyor.Saxo çekmeye bayılıyorum ağzımda patlamak isteyen beyler adresim gaypsf_ant07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Slmlar antalyadan full aktif temiz bakimli guvenilirim pasif temiz genc beyler iletisime gecsin vivaldi724@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ANKARADAN AKTİF SİKİCİ MASÖRÜM ismim Cemil alet 18cm

    170 boy 72 kg Full aktifim Ankaradan Sikici arayan Çiftler ,Pasifler , lezler ağzınıza vermek domaltmak , boşalmak istiyorum . Gizlilik ve Güven Önemli diyorsanız fotonuzu yollayın tanıtıcı mesajınızı güvenli seks yaşayalım : daragirer@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Skype ismim : daragirer Mesajları bekliyorum Sikilmek isteyen eklesin mesaj atsın Full sikici Aktif masörüm

    YanıtlaSil
  11. slm Antalya Kepez merkezde 36 yaş p yim yeri veya aracı olan aktif bey arıyorum, yaş sınırı yok 50 yaş ve üzeri olanlar tercihim antalyagay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Slm cenk temiz ve gizlilige önem veren aktifim yaşım 38 antalya merkezde yim istesem tanısalim

    YanıtlaSil
  13. Slm cenk temiz ve gizlilige önem veren aktifim antalya merkezdeyim 39 yaşındayım tanışabiliriz

    YanıtlaSil
  14. 24YAS 170BOY 58KİLO PASIFIM YAKINDA ANTALYA GELIYORUM CIDDI DÜRÜST AKTIF ARIYORUM YAKISIKLI BAKIMLI hasan.demir078@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.