Biseksuel gay istanbul


İstanbul anadolu yaksında yaşayan biseksüel (bisexual) bir erkeğim, pasif gaylerle ve kadınlarla beraber olmaktayım, en büyük fantezim bisexual bir pasif gayle eşi veya sevgilisiyle aynı anda ilişkiye girmek...
profil olarak, 33 yaşındayım 186 85 esmer ...
iletişim kurmak için istanbulx@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Parlak pasifler, cdler , bayanların mesajlarını bekliyorum, günlük mailimi kontrol ediyorum, fantezilerime zaman buldukça buradan sizlerle paylaşacağım, görüşmek üzere...
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "Biseksuel gay istanbul"

  1. İstanbul Avrupa yaksındayım. Bayana pasif olacağım. İlk kez pasif olmak istiyorum.Bana aktif arkadaş olacak lez bayan veya benim pasif olacağım çift arıyorum. mail adresim; gulmezhan2011@hotmail.com tanışmak isteyenler lütfen bu adresten bana yazsınlar.

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.